 
                
    			Coneix el Museu del Treball i la Indústria Viva!
Què descobrirem
					L’objectiu principal de l’activitat és donar a conèixer el museu, presentar i explicar la seva exposició permanent. D’aquest objectiu se’n deriven també la voluntat d’acostar a l’alumnat la història de Santa Perpètua a través de peces i maquinària amb les quals compta el museu i la relació que les persones han tingut amb el treball i les seves diferents vessants a través de la història de la humanitat. Amb l’objectiu també d’aturar-nos a pensar sobre el futur i sobre com els diferents canvis socials, econòmics i culturals han modificat la nostra societat i com entenem el treball en cada etapa històrica es proposa un itinerari que reflexiona sobre el nostre passat i futur.				
			Com ho farem
					L’activitat consisteix en una visita guiada per l’exposició permanent del MTIV on s’explicarà el recorregut històric a través de l’evolució del treball, de les eines i les màquines de treball que han anat sorgint al llarg del temps i dels canvis en la nostra societat en funció de com s’ha organitzat la feina (a la llar, a les fàbriques, amb les noves tecnologies, etc.) en les nostres societats.				
			Materials educatius
Cost
        					37.5€        				
					Descomptes
        					El preu s'ajustarà segons el número d'integrants per grup.        				
					Durada
        					1:00h        				
					Número màxim d'assistents
        					30        				
					Es pot fer al centre docent?
        					No        				
					Virtual
Presencial
									
			Transport
Transport públic:
- parada del bus Avinguda de Santiga - Amadeu Vives o Avinguda de Santiga - Martí Costa
- renfe: parada Santa Perpètua La Florida (línia R3) i parada Santa Perpètua de Mogoda Riera de Caldes (línia R8)
Aparcament per a vehicles particulars: https://maps.app.goo.gl/wvQg8HPAzq9Db6m37
			- parada del bus Avinguda de Santiga - Amadeu Vives o Avinguda de Santiga - Martí Costa
- renfe: parada Santa Perpètua La Florida (línia R3) i parada Santa Perpètua de Mogoda Riera de Caldes (línia R8)
Aparcament per a vehicles particulars: https://maps.app.goo.gl/wvQg8HPAzq9Db6m37
Existeix algun espai proper a l'aire lliure on esmorzar o fer una estona d'esbarjo?
El propi pati interior del MTIV o la Plaça 8 de març				
			Primaria
Àmbit lingüístic
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua estrangera
 Comunicació oral
 Comunicació oral
 Comunicació oral
 Comprensió lectora
 Comprensió lectora
 Comprensió lectora
 Expressió escrita
 Expressió escrita
 Expressió escrita
 Dimensió literaria
 Dimensió literaria
 Dimensió literaria
 Dimensió plurilingüe i intercultural
 Dimensió plurilingüe i intercultural
 Dimensió plurilingüe i intercultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit de coneixement del medi
Medi natural
Medi social
 Món actual
 Món actual
 Salut i equilibri personal
 Salut i equilibri personal
 Tecnologia i vida quotidiana
 Tecnologia i vida quotidiana
 Dimensió literaria
 Dimensió literaria
 Dimensió plurilingüe i intercultural
 Dimensió plurilingüe i intercultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit matemàtic
 Resolució de problemes
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
 Educació física
Hàbits saludables
Expressió i comunicació corporal
Joc motor i temps de lleure
Hàbits saludables
Expressió i comunicació corporal
Joc motor i temps de lleure
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
 Percepció, comprensió i valoració
Interpretació i producció
Imaginació i creativitat
Interpretació i producció
Imaginació i creativitat
Especifica les competències que es treballen
Àmbit digital
 Instruments i aplicacions
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital.
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital.
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació en valors
 Dimensió personal
Dimensió interpersonal
Dimensió social
Dimensió interpersonal
Dimensió social
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'aprendre per aprendre
 Autoconeixement respecte de l’aprenentatge
Aprenentatge individual
Aprenentatge en grup
Actitud positiva envers l’aprenentatge
Aprenentatge individual
Aprenentatge en grup
Actitud positiva envers l’aprenentatge
Especifica les competències que es treballen
Secundaria
Àmbit lingüístic
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua estrangera
 Comunicació oral
 Comunicació oral
 Comunicació oral
 Comprensió lectora
 Comprensió lectora
 Comprensió lectora
 Expressió escrita
 Expressió escrita
 Expressió escrita
 Dimensió literaria
 Dimensió literaria
 Dimensió literaria
 Dimensió actitudinal i plurilingüe
 Dimensió actitudinal i plurilingüe
 Dimensió actitudinal i plurilingüe
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cientificotecnològic
Biologia i geologia
Física i química
Tecnologia
 Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
 Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
 Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
 Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
 Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
 Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
 Medi ambient
 Medi ambient
 Medi ambient
 Salut
 Salut
 Salut
Especifica les competències que es treballen
    		      Competència matemàtica i competència en ciència, tecnologia i enginyeria
			  
Àmbit matemàtic
 Resolució de problemes
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit digital
 Instruments i aplicacions
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Ciutadania, hàbits, civisme i identitat digital
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Ciutadania, hàbits, civisme i identitat digital
Especifica les competències que es treballen
Àmbit social
 Dimensió històrica
Dimensió geogràfica
Dimensió cultural i artística
Dimensió ciutadana
Dimensió geogràfica
Dimensió cultural i artística
Dimensió ciutadana
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
 Activitat física saludable
Esport
Activitat física i temps de lleure
Expressió i comunicació corporal
Esport
Activitat física i temps de lleure
Expressió i comunicació corporal
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
 Percepció i escolta
Expressió, interpretació i creació
Societat i cultura
Expressió, interpretació i creació
Societat i cultura
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cultura i valors
 Dimensió personal
Dimensió interpersonal
Dimensió sociocultural
Dimensió interpersonal
Dimensió sociocultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit personal i social
 Autoconeixement
Aprendre per aprendre
Participació
Aprendre per aprendre
Participació
Especifica les competències que es treballen
Batxillerat
Competències bàsiques
 Comunicativa
En la gestió i el tractament de la informació
Digital
En recerca
Personal i interpersonal
En el coneixement i la interacció amb el món
En la gestió i el tractament de la informació
Digital
En recerca
Personal i interpersonal
En el coneixement i la interacció amb el món
Especifica les competències que es treballen
No hi ha competències a mostrar
ETAPA ESCOLAR I CURSOS
Tot secundaria
Tot batillerat
Tot altres formacions
        											

 
                                     
                                     
                                    